Реалізація в роботі дошкільного закладу ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми (а через дітей і їхніми батьками) та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні з любов’ю створює таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь. Складовими елементами опрацювання ідей освіти для сталого розвитку дітьми у нашому дошкільному закладі є самопізнання, самонавчання дітей через діяльність, спрямування їх на прийняття самостійних
... Читати далі »
Набуття природничо-екологічної компетентності дошкільників відбувається в різних видах діяльності та потребує практичного засвоєння дітьми системи доступних природничих знань, для вирішення даної проблеми у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» створене сучасне еколого-розвивальне середовище. У холах закладу, групових кімнатах, методичному кабінеті, ресурсній кімнаті постійно підтримується належний стан, різноманітність осередків дитячої діяльності спрямованих на формування еколого-валеологічного світогляду у вихованців. У... Читати далі »
14 листопада відзначається Міжнародний день логопеда - професійне свято представників однієї з найбільш важливих соціальних професій.
Працюючи із дітьми та дорослими, логопеди допомагають вирішити проблеми із різними порушеннями як усного, так і писемного мовлення. Їх місія у суспільстві надзвичайна – вони повертають людині розкіш спілкування, дають можливість активно жити в суспільстві, успішно навчатися та самореалізовуватися.
Сьогодні, у день свята, адресуємо слова найкращих побажань фахівцям нашого дошкільного закладу. Прийміть слова великої вдячності за чуйність та уважність, самовіддане служіння важливій суспільній справі.
... Читати далі »