Людська діяльність в останні роки завдає все більшої шкоди природі – це і забруднення, і надмірне нера-ціональне витрачання її ресурсів. Діяльність людини в природі має бути розумною: охороняє і творчою. Це ставлення до природи потрібно виховувати у дітей з ранніх років. Саме з ранніх років людина починає пізнавати красу, різноманітність природи. Основи характеру, життєва позиція дитини закладаються в сім'ї. І щоб пояснювати дітям, як берегти природу, щоб прищепити їм природознавчі навички, дуже важливий особистий приклад батьків! Їх дбайливе, любовне, дбайливе ставлення до природи. Краса рідної природи розкриває красу людської праці, народжує бажання зробити свій край ще прекраснішим. Тому так важливо показати дітям як людина оберігає і примно-жує природні багатства, скільки праці вкладає, щоб радували всіх лісу і озера, поля і річки. У вихованні у дитини дбайливого ставлення до природи немає і не може бути дрібниць. Зірвана просто так квітка, спійманий з цікавості метелик, розтоптаний жучок – все це при байдужому ставленні з боку дорослих може призвести до вкрай небажаних наслідків.
Екологічна стежина дошкільного навчального закладу
Консультації для батьків з екологічного виховання дошкільників
Презентація "В царстві зимуючих птахів", Рабченко Л.С.
Мультфільми для дітей:
Корисні сайти
Державний природознавчий музей НАН України | |
Природа України – екологія, охорона природи, краєзнавство, довкілля, туризм Відео від Степана Жабки – відеопрофіль сайту на YouTube |
|
Червона книга України | |
Пернаті друзі — пташиний світ України | |
Українське товариство охорони птахів | |
Хижі птахи України | |
Земноводні України — сайт про види земноводних, що зустрічаются на території України. |
Орієтовне планування роботи з формування еколого-валеологічного світогляду у дітей молошого дошкільного віку;
Орієтовне планування роботи з формування еколого-валеологічного світогляду у дітей середнього дошкільного віку
Орієтовне планування роботи з формування еколого-валеологічного світогляду у дітей старшого дошкільного віку