Реалізація в роботі дошкільного закладу ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми (а через дітей і їхніми батьками) та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні з любов’ю створює таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь. Складовими елементами опрацювання ідей освіти для сталого розвитку дітьми у нашому дошкільному закладі є самопізнання, самонавчання дітей через діяльність, спрямування їх на прийняття самостійних рішень у повсякденному житті, виконання дій у напрямі сталого розвитку. Ці позиції є співзвучними з орієнтирами Базового компоненту дошкільної освіти на цінності особистісного розвитку дошкільників.
Реалізацію завдань щодо питання енергозбереження передбачено у структурній частині чинних програм, що рекомендовані до використання Міністерством освіти та науки України для дітей старшого дошкільного віку, а саме в таких освітніх лініях: “Дитина в соціумі”, “Дитина у природному довкіллі”, “Дитина у світі культури”, “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”, “Мовлення дитини”. Основними формами організації роботи з дітьми є є заняття, індивідуальна робота, організовані дидактичні ігри, ігрові ситуації.
|