. "Центр розвитку дитини" м. Славутич - Прозорість та інформаційна відкритість закладу
"Центр розвитку дитини" м.Славутича
Середа, 04.10.2023, 02:05
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Тримаємо зв'язок
Електронна скринька:
crd2003@ukr.net
Контактні телефони:
(04579)2-83-44 – директор
(04579)2-82-85– вихователь-методист
(04579)2-83-36 – медичний кабінет
Адреса сайту: slavcrd.at.ua

Web-методкабінет


Закон про освіту (прийнятий 05.09.2017)

 Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

  1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
  2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів: 
  • статут закладу освіти 

  • ліцензія на провадження освітньої діяльності

  • структура та органи управління закладу освіти

  • кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами

  • освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою

  • територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти) - Вільнюський квартал, проспект Дружби народів, Дніпровський квартал; Рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2023 № 117 «Про закріплення територій обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти м. Славутича» 

  • ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти: проектна потужність закладу - 220 дітей. Фактично станом на 01.09.2021 - 137 вихованців

  • мова (мови) освітнього процесу - українська, Ст. 7 ЗУ "Про освіту" -  "Мова освіти"

  • наявність вакантних посад - лікар-педіатр, музичний керівник

  • матеріально-технічне забезпечення закладу освіти

  • наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання: немає

  • результати моніторингу якості освіти (2022-2023 н.р.)

  • річний звіт про діяльність закладу освіти

  • правила прийому до закладу освіти

  • умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами: У закладі створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечено їх безперешкодним доступом до всіх приміщень закладу (створено 9 логопедичних груп, з вересня 2017 року відкрита інклюзивна група), працює асистенти вихователя. Заклад співпрацює з Інклюзивно-ресурсним центром, де можуть отримати консультації педагогічні працівники з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, батьки вихованців. Діти отримують додаткові освітні послуги - індивідуальні корекційно-розвиткові заняття. Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено відповідне розвивальне середовище. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до санітарних вимог. У закладі дотримується тепловий режим. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання. Територія підтримуються в належному стані

  • розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти: не стягується
  • перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати: 

  1. Лист Міістерства Від 12.11.2013 № 1/9-803 "Про дотримання чинного законодавства України при наданні додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах".

  2. Рішення виконавчого комітету № 42 від 01.03.2023 "Про встановлення грошової вартості витрат на харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти". 

3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис 2022 рік та кошторис 2023 ріу і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавство

  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма No 2д, No 2м) за 1 квартал 2023 р.
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога за І півріччя 2023 р.
  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма No4-Зд, No4-3м) за 1 квартал 2023 р.
  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма No 2д, No 2м) за 2022 р.
  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма No 2д, No 2м) за 1 квартал 2022 р.
  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма No 2д, No 2м) за 1 півріччя 2022 р.
  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма No 2д, No 2м) за 9 місяців 2022 р.

4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.

5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.

Лист Міністерства № 1/9-608 від 05.09.13 "Щодо благодійних внесків"

 

Пошук

Форма входу

Календар
«  Жовтень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Друзі сайту
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
ЗДО № 1 "Калинка"
ЗДО № 4 "Марите"
ЗДО № 5 "Джерельце"
ЗДО № 6 "Крунк"
ЗДО № 8 "Теремок"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" © 2023 Створити безкоштовний сайт на uCoz