. "Центр розвитку дитини" м. Славутич - Інклюзія в дошкільному навчальному закладі
"Центр розвитку дитини" м.Славутича
Понеділок, 30.12.2024, 15:47
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Тримаємо зв'язок
Електронна скринька:
crd2003@ukr.net
Контактні телефони:
(04579)2-83-44 – директор
(04579)2-82-85– вихователь-методист
(04579)2-83-36 – медичний кабінет
Адреса сайту: slavcrd.at.ua

Web-методкабінет


ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Удосконалено організацію інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти – рішення уряду

Нормативно-правові аспекти організації інклюзивного навчання в умовах воєнного стану

Презентація досвіду роботи закладу дошкільної освіти "Центр розвитку дитини"

Реалізація грантового проекту: Інклюзивна група для дітей дошкільного віку «Від серця до душі»

Презентація "Про організацію інклюзивної освіти у на базі дошкільного навчального закладу "Центр розвитку дитини" Славутицької міської ради Кивської області"

лист МОН № 1/23180-21 від 30.12.2021 "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах"

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 "Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти"

Наказ МОН від 23.04.2018 № 414 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти (Редакція від 06.09.2019)

Наказ МОН від 08.06.2018 року N 609 "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"

Кілька неочевидних тез про інклюзивну освіту, І.Луценко

Лист МОН від 13.11.2018 № 1/9 - 691 Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп. 

Закон про дошкільну освіту: які зміни відбулися у вересні 2018 року

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної державної адміністрації “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів”

Навчально-методичний посібник. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. 

Нормативно-правова база в сфері інклюзивної освіти (Всеукраїнський фонд "Крок за кроком")

Інші акти законодавства

Наказ МОН України від 06.02.2015 № 104/52 "Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах" зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за № 224/26669

Наказ МОН України ві 12.10.2015 № 1/9 - 4487 "Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах".

25 вересня 2018 року проведено інструктивно-методичну нараду «Особливості організації освітнього процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби у 2018/2019 навчальному році»

Програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами

  1. Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт»
  2. Програма розвитку дітей «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення»
  3. Програмно - методичний комплекс «Програма розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років»
  4. Програма розвитку дітей «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення»
  5. Програма розвитку глухих дітей дошкільного віку
  6. Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
  7. Програмно-методичний комплекс для дітей з ФФНМ
  8. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
  9. Програмно-методичний комплекс програма розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років
  10. Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років

Корисні сайти та посилання:

  1. Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
  2. Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
  3. Інклюзивна освіта від «А» до «Я».Порадник для педагогів і батьків.
  4. Робота з дітьми з розладами аутичного спектру в закладі дошкільної освіти.
  5. Фізичне виховання дітей з мовленнєвими порушеннями
  6. Рекомендації для педагогів, які працюють з дітьми з особливим освітніми потребами
  7. Чи внесено зміни в Положення про дошкільний навчальний заклад про питання інклюзивної освіти?
  8. Хто приймає рішення про створення інклюзивної групи (груп) у дошкільному навчальному закладі?
  9. Які документи потрібні для зарахування дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивну групу дошкільного навчального закладу?
  10. Якою є наповнюваність інклюзивних груп?
  11. Чи відрізняється режим роботи в інклюзивних групах від роботи у групах загального розвитку?
  12. За якими програмами здійснюється навчально-виховний процес в інклюзивних групах дошкільного навчального закладу?
  13. Які додаткові послуги, крім освітніх, може отримати дитина з особливими освітніми потребами в дошкільному навчальному закладі?
  14. Чи передбачається в дошкільному навчальному закладі посада асистента вихователя?
  15. Якими є основні завдання та функції асистента вихователя?
  16. Чим відрізняється асистент вихователя від асистента дитини?
  17. Що таке індивідуальна група супроводу дитини?
  18. Як ввести у штатний розклад дошкільного навчального закладу посаду додаткового спеціаліста для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами?

 

 

 

Пошук

Форма входу

Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Друзі сайту
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
ЗДО № 1 "Калинка"
ЗДО № 4 "Марите"
ЗДО № 5 "Джерельце"
ЗДО № 6 "Крунк"
ЗДО № 8 "Теремок"

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz