Сторінка вчителів-логопедів
Лазаренко Олена Іванівна,
вчитель-логопед, групи № 2 «Ромашка»,
педагогічне звання «вчитель-методист»
- З досвіду роботи "Логоритміка як складова корекційної роботи вчителя-логопеда"
- Розробка орієнтовного планування групових занять з логоритміки
- Використання PECS для розвитку мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями
- Фрагмент заняття "Використанням карток-символів звуків (методика Н. Бакієвої)"
Григоращенко Світлана Валеріївна,
вчитель-логопед групи № 3 «Капітошка»,
педагогічне звання «вчитель-методист»
- Методична розробка «Особливості логопедичної роботи щодо формування писемного мовлення у дітей-логопатів старшого дошкільного віку»
- Фрагмент корекційного заняття з використанням елементів кріотехнології
Божук Людмила Володимирівна,
вчитель-логопед групи № 4 «Сонечко»
- Методична розробка «Впровадження елементів технології раннього та інтенсивного навчання грамоти М. Зайцева в роботу вчителя-логопеда»
- Формування мовленнєвої діяльності за методикою М Зайцева
- Практикум вчителя-логопеда «Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів»
Денисова Маргарита Вікторівна,
вчитель-логопед групи № 5 «Бджілка»
Рабчевська Ганна Миколаївна,
вчитель-логопед, групи № 6 «Метелики»
педагогічне звання «вчитель-методист»
- Методична розробка «Використання спеціалізованих комп'ютерних програм у корекційній роботі вчителя-логопеда»
- Педагогічна майстерня на тему "Літературний проєкт в закладі дошкільної освіти: від початку до кінця"
Тарасевич Алла Анатоліївна,
вчитель-логопед групи № 7 «Карапузики»
Прядко Олена Олександрівна,
вчитель-логопед групи № 8 «Смайлики»
- Методична розробка «Використання ігрових практик на запуск мовлення у дітей в інклюзивному просторі закладу дошкільної освіти»
- Робота з немовленнєвою дитиною, буклет
- Сучасна настільна гра — емоційний стимул для запуску мовлення, буклет
- Фрагмент корекційного заняття з елементами фелт технології
Шикун Тетяна Володимирівна,
вчитель-логопед групи № 9 «Зіронька»,
педагогічне звання «вчитель-методист»
- З досвіду роботи "Використання прийомів мнемотехніки в пізнавально-мовленнєвому розвитку дошкільників"
- Консультація для вихователів «Розвиток зв'язного мовлення дітей шостого-сьомого року життя із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня»
- Фрагмент корекційного заняття з використанням сенсорних коробок