Зима – чудова пора з галасливими новорічними ялинками, подарунками, катанням на ковзанах і грою в сніжки. Словом, усім тим, що обожнює дітвора будь-якого віку. Однак морозна пора року таїть в собі і ряд небезпек для дитячого здоров'я. Вивихи і переломи
Однією з найпоширеніших проблем взимку є травми. Ось малюк біжить по льодяній доріжці – послизнувся, впав, і тут може трапитися все, що завгодно: вивих, забій, і навіть перелом, а якщо вдарився головою,
... Читати далі »
Зимові прогулянки завжди приносять малюкам дуже багато радості. Вони ще з осені чекають першого снігу, коли можна зліпити сніговика, пограти в сніжки і звичайно ж покататися на санчатах.
На жаль зимовий час має і свої мінуси – застуда, удари, переохолодження, обмороження. Цей перелік можна ще продовжити, але …..
Як же убезпечити свого малюка від неприємностей на прогулянці взимку?
У цьому нам допоможуть дуже прості і всім знайомі правила безпеки для дітей взимку. Нагадаємо їх сьогодні ще раз.
Сильний п
... Читати далі »
2-3 грудня 2014 року в дошкільному навчальному закладі "Центр розвитку дитини" проведено семінар-практикум на тему "Використання якісного арт-терапевтичного матеріалу (інструментарію) в роботі з дітьми, які мають психофізичні особливості". Більше інформації та фотосвітлини заходу тут.
18 листопада в Міністерстві освіти і науки відбулася Всеукраїнська нарада з питань якості підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти.
У нараді взяли участь директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки Юрій Кононенко, начальник відділу дошкільної освіти МОН Тамара Панасюк, представники департаменту вищої освіти Міністерства, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти, вищих навчальних закладів, дошкільних навчальних закладів і громадських організацій.
Під час нара
... Читати далі »
Вихователі старшої логопедичної групи №6 "Метелики", Людмила Дмитрівна Шалуха та Ніна Вікторівна Євтух,надають особливого виховного значення чергуванню в старшій групі, звертають увагу на те, як діти виконують доручені їм чергування, чи беруться вони за роботу за власним почином, чи бережно ставляться до матеріалів та інструментів у процесі праці, чи дружно працюють, як розподіляють свої обов'язки, з огляду на те, що в поведінці старших дошкільників виявляється те, як діти підготовлені до школи, якими вміннями і знаннями вони володіють, що треба педагогові ще зробити для то
... Читати далі »
Інтерес до різних видів праці виникає у дітей, як правило, під час прогулянок та екскурсій на різні об'єкти, у ході спостережень за роботою дорослих, зустрічей з батьками – представниками різних професій, у процесі виконання нових трудових дій тощо. Про це добре знають педагоги старшої логопедичної групи №3 "Капітошка" Недашковська Ірина Петрівна та Рековець Марина Юріївна, тому їх вихованці вже відвідали і пральню і кухню в дитячому садочку, "допомогли" теслі та двірнику, а ще побували у майстерні "Кіт у чоботях", не забули і магазини - "Макет" та книжковий. А ще скільк
... Читати далі »
В группе завтракать хотят,
Все вокруг помочь спешат
На столы носить посуду.
Только Ёж сказал: – Не буду!
Не пойду я, посижу,
И на вас я погляжу!
Не желаю помогать,
Лучше просто подождать.
Неприятно это всем.
Все Ежа не уважают.
Сам он маленький совсем,
А какая лень большая!
А от малята з середньої логопедичної групи №4 "Сонечко" - не такі, вони залюбки виконують всі труд
... Читати далі »