Акцент: вивчаємо педагогічну діяльність педагогів, які атестуються. Нових цікавих неординарних способів проведення освітньої діяльності у теперішній час існує безліч. Ми знайомимося з ними, вивчаємо їх, щось беремо собі в практику, щось залишається на майбутнє. Життя крокує вперед, щоб бути цікавим теперішньому поколінню дошкільників треба спілкуватися на їх мові, гратися за їхніми правилами. Інструктор з фізкультури, Іванова Валентина Володимирівна, використовує в освітній діяльності квест-технології (Презентація). Адже фізичне виховання не можна уявити без змагання. Квест-гра це злиття всіх освітніх напрямків, оскільки під час вирішення поставлених завдань відбувається практичне поєднання різноманітних видів діяльності: ігрової (дидактична, рухлива, спортивна); соціально-комунікативної (розвиток мови, здоров’язбереження, ОБЖ); художньо-образотворчої (малювання, аплікація, конструювання і т.д.); пізнавально-дослідницької (навколишній світ, об’єкти природи, космос, техніка і т.д.); театрально-музичної; сприйняття художньої літератури та знайомство з народною творчістю.
|