21 лютого 2019 року у дошкільному навчальному закладі "Центр розвитку дитини" відбулося чергове засідання постійнодіючого виїзного теоретико-практичного семінару для вихователів груп загального типу м. Славутича “Профілактика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку”. Сьогодні говорили про роботу з дітьми які не розмовляють. "Немовленнєві" діти - такий термін ми чуємо все частіше. З чого ж починати роботу з такими дітьми, як надати їм необхідну допомогу, які методи та прийоми, форми роботи можна використовувати вихователям у своїй роботі? На ці запитання намагалися надати відповідь працівники закладу. Для слухачів проведено консультацію-презентацію "Робота з "немовленнєвою" дитиною, з чого почати" (завантажити) та підготовлено Буклет "Робота з "немовленнєвою" дитиною, з чого почати" або ВИХОВАТЕЛЬ ПОСПІШАЄ НА ДОПОМОГУ" (завантажити), які підготувала вихователь-методист Кузьміна Т.О. Також, слухачам запропонували до перегляду лялькову виставу "Пригоди Сонечка та його друзів", підготовлену силами батьків та дітей, а також педагогів середньої логопедичної групи № 3 "Капітошка" Недашковською І.П., Рековець М.Ю., Григоращенко С.В. Суть лялькової вистави у тому, що батькам запропонували виготовити ляльку разом з дитиною вдома. Яка це лялелечка вони вирішували самі і шили самі. Це було бажання кожної сім'і, Ніякого прмусу. Єдиною умовою було лише те, що всі діти самі ж і будуть акторами-лялькарами: вчитимуть слова, рухи, показуватимуть лялькову виставу молодшим товаришам і мамам на свято. Сценарій писався вже з наявних ляльок, траплялося так, що у вже готовий сценарій вносився новий герой - бо лялька з'явилася. Лялькова вистава була чудова, хоча дещо і незвична, але спробуйте поєднати Олофа, сонечко, зайчиків-близнят, до речі різного кольору та розміру. По закінченню вистави запросили слухачів до музичної зали на практично-релаксичну, повчально-навчальна частину до педагогічної арт-кавярні. Де учасники семінару змогли на практиці спробувати, використовуючи арт-практики, як же допомогти дитині заговорити. Фасилітаторами та коуч-тренерами виступили педагоги закладу. Вони не лише познайомли з сучасним арт-техніками, а й на практиці показали як можна використовувати арт-техніки як стимулюючий чинник у розвитку мовленнєвої активності "немовленнєвих" дітей. Для учасників семінару надали, також, і рекомендації. Більше фото тут.
|