Під час педагогічної конференції, 19.08.2016, «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік», що відбулась у Будинку уряду, презентували проект Концепції нової української школи.
На порядку денному були поточні питання функціонування галузі освіти, а також презентація оновлених програм початкової школи. У режимі відеоконференції до обговорення долучились освітяни з регіонів
Доступ до дошкілля
Перший віце-прем’єр-міністр Степан Кубів, який головував на конференції, акцентував увагу на оперативних даних регіональних органів управління освітою, за якими до кінця 2016 року в дошкільних навчальних закладах планується створити додатково 25 тисяч місць для дітей дошкільного віку. Станом на 1 серпня поточного року уже створено 10 тисяч 521 місце.
При цьому на кінець 2015 року понад 90 тисяч дітей перебували у черзі на влаштування у дитячий садок. Охоплення дітей дошкільного віку (3–5(6) років) дошкільними навчальними закладами по Україні становить 74%. Найкраща ситуація з охопленням дошкільною освітою у Хмельницькій, Черкаській і Сумській областях, де цей показник сягає 93 %.
– Але є сумніви щодо цих показників, – зауважила міністр освіти і науки Лілія Гриневич. – Разом із Держкомстатом маємо виробити серйозні критерії статистичної звітності. Адже таке враження, що різні області застосовують різні критерії.
Перший віце-прем’єр нагадав, що МОН разом із МОЗ розробили новий санітарний регламент, яким передбачено спрощені вимоги до дошкільних навчальних закладів усіх форм власності. Його нова редакція має сприяти створенню дитячих садків, у тому числі приватних, корпоративних, розташованих у житлових та нежитлових приміщеннях. Степан Кубів закликав владу на місцях використати відповідні можливості та сприяти приватній ініціативі.
Лілія Гриневич нагадала, що міністерство розробило проект змін до Закону України «Про дошкільну освіту» – щодо розширення можливостей для створення та діяльності дошкільних навчальних закладів різних форм власності. |