Меню сайту |
|
|
Тримаємо зв'язок |
Електронна скринька:
crd2003@ukr.net
Контактні телефони:
(04579)2-83-44 – директор
(04579)2-82-85– вихователь-методист
(04579)2-83-36 – медичний кабінет
Адреса сайту: slavcrd.at.ua
|
|
Web-методкабінет |
|
|
|
Головна » 2015 » Квітень » 22 » Наступність дошкільної і початкової освіти: плавний перехід чи стрибок через прірву?
18:18 Наступність дошкільної і початкової освіти: плавний перехід чи стрибок через прірву? |
20 квітня 2015 року у Київському міському будинку вчителя відбувся науково-практичний семінар «Наступність дошкільної і початкової освіти — актуальна проблема сучасності». Захід було організовано кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін і кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка у межах тижня двох кафедр.
Найгостріше дискусія точилася, зокрема, навколо таких питань:
- що головне — індивідуальність дитини чи стандарт освіти?
- на що треба орієнтуватись у навчанні — на можливості дитини чи на програму?
- під час навчання педагогу слід чітко дотримуватись програмових вимог чи проявляти творчість?
- що має бути в основі змісту освіти дітей дошкільного віку та молодших школярів?
- хто винен в тому, що діти не хочуть іти до школи?
- чи вирішіть проблему наступності створення комплексів дитячий садок-школа?
|
Переглядів: 748 |
Додав: Тatyana
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Пошук |
|
|
Форма входу |
|
|
Календар |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|