Акцент: вивчаємо педагогічну діяльність педагогів, які атестуються. «Mindfulness — це наука та мистецтво управління увагою. Це ефективний метод тренування уваги, навичок усвідомлення, управління стресом та формування життєстійкості. Найчастіше mindfulness називають фітнесом для розуму. Майндфулнес можна практикувати абсолютно по-різному — закривати очі і фокусуватися на диханні чи робити це за чашкою кави, миттям посуду або піднімаючись сходами. Численні дослідження показують, що якщо навчити дітей і підлітків усвідомленої медитації, це вміння, в майбутньому здатне поліпшити їх психічне здоров'я і самопочуття, саморегуляцію і соціальну компетентність. Таке навчання і впровадження в повсякденну практику може вплинути на психологічний, соціальний і когнітивний благополуччя дітей протягом усього їхнього подальшого життя. Практичний психолог закладу Іллічова Ольга Василівна, впроваджує елементи сучасних психологічніих практик у освітній процес із старшими дошкільниками (Презентація). Проводячи заняття з дітьми, рекомендує фахівець, необхідно підбирати ті вправи, які приносять дитині задоволення. Перетворючи завдання в гру, ми можемо поділитися з дітьми будь якими практиками та досвідом. Дуже часто трапляється так, що діти самі пропонують варіанти гри. Слідкуйте за дитячою інтуїцією, дитина точно знає, що для неї зараз важливіше – робота з тілом чи уявою!
|