Програма «Інклюзивна освіта» спрямована на розробку ефективної моделі інклюзивної освіти, яка б забезпечувала успішне навчання дітей з особливими потребами в умовах загальноосвітньої школи за належної підтримки інших спеціалістів і батьків.
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» використовує підхід партнерства з державними та громадськими організаціями у реалізації програми «Інклюзивна освіта».
Для досягнення цілей програми використовуються наступні стратегії:
- тренінги для вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів початкових класів загальноосвітніх закладів, які працюють з дітьми з особливими потребами;
- тренінги для керівників освітніх закладів з питань створення інклюзивного освітнього середовища в умовах загальноосвітнього закладу;
- тренінги для викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти та вищих педагогічних закладів освіти;
- консультації, спрямовані на вирішення конкретних проблем чи питань, пов`язаних з реалізацією моделі інклюзивної освіти;
- розробка, видання методичних та інформаційних матеріалів, які базуються на потребах та інтересах дітей з особливими потребами та їхніх сімей;
- розробка та проведення досліджень;
- розвиток партнерства з іншими організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з особливими потребами.
Щодня берегом моря ходив чоловік із відром. Він збирав у нього морських зірок, що залишалися на березі після припливу, і відносив їх назад у море. Одного разу до нього підійшов хлопчик і запитав: «Навіщо ви кидаєте зірки у море? Все одно завтра припливом віднесе їх на берег!» Чоловік вийняв із відра морську зірку, закинув її щонайдалі у воду й відповів: «А для цієї зірки – не всеодно». |