Складовою частиною педагогічного процесу вчителя-логопеда Лазаренко Олени є заняття з логопедичної ритміки, які містять систему вправ, ігор, забав, що є гарним стимулятором мовних центрів дітей з мовленнєвими порушеннями. Як зазначає вчителшь-логопед, логоритміка є найбільш емоційною ланкою логопедичної корекції, що поєднує виправлення порушень мовлення з розвитком сенсорних і рухових здібностей дітей. Під впливом занять логопедичною ритмікою в дітей відбуваються значні зміни в звуковимові, словоутворенні, накопиченні активного словникового запасу.
Наші дітки силачі
Сильно дують на м’ячи
Щічки надуваємо
У футбол ми граємо.
Дихальна вправа «Футбол» допомагає при формуванні тривалого спрямованого ротового видиху; активізації губних м’язів.
Рухи робимо стільки раз
Скільки є загадок у нас.
Фізкультхвилинка «Руханка-рахівничка» спрямована на розвиток загальної моторики, вміння орієнтуватися в просторі; формування сенсорних еталонів (закріплення основних кольорів).
Раз, два, три, чотири, п’ять
Хочуть пальці працювати
Постараємось ми вправно
Розмовляти будем гарно.
Розвиток дрібної моторики, фонематичних процесів; автоматизація звуків відбувається швидче і цікавіше якщо використовувати підручні "мамині іграшки" - прищіпки. |