. Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" - Освітні програми
ДНЗ "Центр розвитку дитини" м.Славутича
Четвер, 20.02.2020, 05:24
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Тримаємо зв'язок
Електронна скринька:
crd2003@ukr.net
Контактні телефони:
(04579)2-83-44 – завідувач
(04579)2-82-85– вихователь-методист
(04579)2-83-36 – медичний кабінет
Адреса сайту: slavcrd.at.ua

Web-методкабінет


Організація освітньої діяльності в дошкільному навчальному закладі у 2019/2020 навчальному році здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного вихо­вання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Мініст­рів України від 20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234), Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446), інших нормати­вно-правових актів.

І молодші логопедичні групи № 7 "Карапузики"; № 9 «Зіронька»:

  1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білосканенко [та ін.]; наук. ред.: Г.В. Бєлєнька, М. А. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка.  – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка,  2016. -  304с.
  2. Король А.В. Мовленнєва картка з картинками: логопедичне обстеження рівня мовленнєвого розвитку дитини. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист ІМЗО від 21.12.2017р. № 21.1/12-Г-836);
  3. Кравцова І., Стахова Л. Програма Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Схвалено комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти і науки МОН України (Лист ІМЗО від 05.07.2019 № 22.1/12-Г-577);
  4. Рібцун Ю.В., Сходинками правильного мовлення: навчально-методичний посібник. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист № 2.1/12-Г-692 від 25. 08. 2016);
  5. Соловйова І.С. Склади. Формування складової структури слів у дошкільників із порушеннями мовлення: робочий зошит. Схвалено комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти і науки МОН України (Лист ІМЗО від 17.07.2018 № 22.1/12-Г-544).
  6. Посібники, методичні рекомендації, хрестоматійні збі­рки навчальні посібники, хрестоматійні збірки рекомендовані Міністерством освіти і на­уки України рекомендованих для використання в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 н.р.

ІІ молодші групи № 2 "Ромашка", № 8 "Смайлики"

  1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білосканенко [та ін.]; наук. ред.: Г.В. Бєлєнька, М. А. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 304с.
  2. Король А.В. Мовленнєва картка з картинками: логопедичне обстеження рівня мовленнєвого розвитку дитини. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист ІМЗО від 21.12.2017 № 21.1/12-Г-836);
  3. Кравцова І., Стахова Л. Програма Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Схвалено комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти і науки МОН України (Лист ІМЗО від 05.07.2019 № 22.1/12-Г-577);
  4. Рібцун Ю. В., «Я учуся розмовляти». Навчально-методичний комплект: навчально-методичний посібник та логопедичний альбом з розвитку мовлення (для 3-6 р.). Схвалено до використання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО від 17.10.2018 № 22.1/12-Г-959, № 22.1/12-Г-960);
  5. Рібцун Ю.В., Сходинками правильного мовлення: навчально-методичний посібник. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист № 2.1/12-Г-692 від 25. 08. 2016);
  6. Соловйова І.С. Склади. Формування складової структури слів у дошкільників із порушеннями мовлення: робочий зошит. Схвалено комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти і науки МОН України (Лист ІМЗО від 17.07.2018 № 22.1/12-Г-544);
  7. Стахова Л.Л. Кравцова І.В. Розмовляйко. Навчально-методичний комплект; домашній логопедичний зошит із виховання звукової культури мовлення ді-тей четвертого року життя; 38 занять із виховання звукової культури мовлення дітей четвертого року життя; посібник на допомогу батькам. Схвалено для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО від 27.07.2016 № 2.1./12-Г-66).
  8. Посібники, методичні рекомендації, хрестоматійні збі­рки навчальні посібники, хрестоматійні збірки рекомендовані Міністерством освіти і на­уки України рекомендованих для використання в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 н.р.

Середні логопедичні групи:  № 5 «Бджілка», № 6 «Метелики», № 10 "Карамельки"

  1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білосканенко [та ін.]; наук. ред.: Г.В. Бєлєнька, М. А. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 304с.
  2. В’юнник В.О. Мій зошит. 5-й рік життя. (Лист ІІТЗО від 18.06.2015 № 14.1/12-Г-529);
  3. Король А.В. Мовленнєва картка з картинками: логопедичне обстеження рів-ня мовленнєвого розвитку дитини. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист ІМЗО від 21.12.2017 № 21.1/12-Г-836);
  4. Кравцова І., Стахова Л. Програма Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Схвалено комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти і науки МОН України (Лист ІМЗО від 05.07.2019 № 22.1/12-Г-577);
  5. Рібцун Ю. В., «Я учуся розмовляти». Навчально-методичний комплект: на-вчально-методичний посібник та логопедичний альбом з розвитку мовлення (для 3-6 р.). Схвалено до використання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО від 17.10.2018 № 22.1/12-Г-959, № 22.1/12-Г-960);
  6. Рібцун Ю.В., Сходинками правильного мовлення: навчально-методичний посібник. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для викорис-тання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист № 2.1/12-Г-692 від 25. 08. 2016);
  7. Стахова Л.Л. Кравцова І.В. «Нумо, звуки, відгукніться!» Навчально-методичний комплект; домашній логопедичний зошит із виховання звукової культури мовлення дітей п’ятого року життя; 38 занять із виховання звукової культури мовлення дітей п’ятого року життя; посібник на допомогу батькам. Схвалено для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО Від 23.02.2016 № 2.1./12-Г-66);
  8. Ткаченко Л.І. Крок за кроком: посібник на допомогу батькам із подолання заїкання у дітей п’ятого року життя. Крок за кроком: домашній логопедич-ний зошит із подолання заїкання у дітей п’ятого року життя. Схвалено для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО Від 22.02.2018 №22.1./12-Г-110);
  9. Трофименко Л.І. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Навчально-методичний посібник. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 29.04.2016 № 476).
  10. Посібники, методичні рекомендації, хрестоматійні збі­рки навчальні посібники, хрестоматійні збірки рекомендовані Міністерством освіти і на­уки України рекомендованих для використання в ДНЗ у 2019/2020 н.р.


Старші логопедичні групи: № 1"Дзвіночок" (інклюзивна), № 4 «Сонечко»(логопедична), № 3 «Капітошка» (логопедична):

  1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білосканенко [та ін.]; наук. ред.: Г.В. Бєлєнька, М. А. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 304с.
  2. Король А.В. Мовленнєва картка з картинками: логопедичне обстеження рівня мовленнєвого розвитку дитини. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист ІМЗО від 21.12.2017р. № 21.1/12-Г-836);
  3. Кравцова І., Стахова Л. Програма Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Схвалено комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти і науки МОН України (Лист ІМЗО від 05.07.2019 № 22.1/12-Г-577); 
  4. Кудря О.П. Слухняні рученята. Гармонійний розвиток обох півкуль головного мозку: навчальний посібник. Схвалено для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІІТЗО Від 31.12.2014 №14.1./12-Г-1924);
  5. Парціальна програма гуртка «Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою методу мнемотехніки», укладач: Шикун Т.В. (Протокол КНВЗ КОР «Академія безперервної освіти» №3 від 31.03.2016);
  6. Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення («Корекція мовлення»). Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Пригода З. С., Грибань Г. В., Аркадьєва О. О. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України, рік видання: 2016;
  7. Рібцун Ю. В., «Я учуся розмовляти». Навчально-методичний комплект: навчально-методичний посібник та логопедичний альбом з розвитку мовлення (для 3-6 р.). Схвалено до використання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО від 17.10.2018 № 22.1/12-Г-959, № 22.1/12-Г-960);
  8. Рібцун Ю.В., Сходинками правильного мовлення: навчально-методичний посібник. Схвалено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Лист № 2.1/12-Г-692 від 25. 08. 2016);
  9. Ткаченко Л.І. Крок за кроком: посібник на допомогу батькам із подолання заїкання та формування звукової культури мовлення у дітей шостого року життя. Крок за кроком: домашній логопедичний зошит із подолання заїкання та формування звукової культури мовлення у дітей шостого року життя. Схвалено для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потре-бами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО Від 22.02.2018 №22.1./12-Г-111).
  10. Посібники, методичні рекомендації, хрестоматійні збі­рки навчальні посібники, хрестоматійні збірки рекомендовані Міністерством освіти і на­уки України рекомендованих для використання в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 н.р.
 
Пошук

Форма входу

Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Друзі сайту
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області

ДНЗ №1 "Калинка"
ДНЗ №4 "Марите"
ДНЗ №5 "Джерельце"
ДНЗ №6 "Крунк"
ДНЗ №8 "Теремок"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" © 2020 Створити безкоштовний сайт на uCoz