Складовою частиною педагогічного процесу вчителя-логопеда Лазаренко Олени є заняття з логопедичної ритміки, які містять систему вправ, ігор, забав, що є гарним стимулятором мовних центрів дітей з мовленнєвими порушеннями. Як зазначає вчителшь-логопед, логоритміка є найбільш емоційною ланкою логопедичної корекції, що поєднує виправлення порушень мовлення з розвитком сенсорних і рухових здібностей дітей. Під впливом занять логопедичною ритмікою в дітей відбуваються значні зміни в звуковимові, словоутворенні, накопиченні активного словникового запасу.
Гратися та навчатися. Що може бути кращим у дитинстві. Для майбутніх школярів, вихованців старшої групи № 1 "Дзвіночок", у дошкільному закладі важливе все: розвиток психічних процесів, фізичний розвиток, розвиток естетичних смаків та багато іншого. Розвиваючи координацію рухів, окомір, бінакулярність використовуємо своєрідені балансири. Граючись закріплюємо кольори, формуємо дружні стосунки, вміння взаємодіяти колективно.