Маловідомо, але зла мачуха, змішуючи крупи, просто розвивала у Попелюшки дрібну моторику за системою Монтесорі (Жарт із мережі).
Ще в давні часи древні китайці заявляли про те, що активні вправи за участі рук і пальців позитивно впливають на розвиток і діяльність головного мозку будь-якої людини. І діти – не виняток. Шнурування черевиків, застібання ґудзиків, збирання дрібних деталей – цей список можна продовжувати безкінечно. Всі ці дії передбачають акуратну і точну роботу пальців рук, якої важливо навчитися. Саме тому, вчитель-логопед Прядко Олена, розвитку дрібної моторики у дітей ІІ молодшої групи № 8 "Смайлики&quo
... Читати далі »
Дружно діти працювали,
Кольори всі називали,
Перешкоди подолали.
«Флюїд Арт» творили -
Це в малюнках відобразили.
Вихованці середньої логопедичної групи №5 «Бджілки» разом з вихователем Тітарчук Іриною дуже люблять творити. Вже спробували багато сучасних технік, познайомилися із незвичною технологією малювання «Флюїд Арт». ... Читати далі »
Кожен день завжди і скрізь:
На заняттях, у грі
Звуки чітко вимовляй,
І нікуди не поспішай.
На занятті будь уважним
І веди себе поважно.
Щоб чогось не пропустити
Та все добре зрозуміти.
Заняття з грамоти вчитель-логопед старшої групи № 4 "Сонечко" Божук Людмила будує так, щоб діти включались в активну пізнавальну діяльність, самостійно розв’язували поставлені перед ними завдання. Для цього широко використовує проблемні ситуації з розв’язанням мо
... Читати далі »