. Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" - Сторінка вчителя-логопеда
ДНЗ "Центр розвитку дитини" м.Славутича
Вівторок, 11.12.2018, 13:06
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Тримаємо зв'язок
Електронна скринька:
crd2003@ukr.net
Контактні телефони:
(04579)2-83-44 – завідувач
(04579)2-82-85– вихователь-методист
(04579)2-83-36 – медичний кабінет
Адреса сайту: slavcrd.at.ua

Сторінка методиста

Сайт психолога

Шикун Тетяна Володимирівна,
вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії
зі званням "вчитель-методист"

Використання прийомів мнемотехніки в пізнавально-мовленнєвому  розвитку дошкільників

Мнемотехніка (мнемоніка) – технологія розвитку пам'яті, що забезпечує ефективне запам'ятовування, збереження і відтворення інформації, збільшує обсяг пам'яті, шляхом утворення додаткових асоціацій, використовує природні механізми пам'яті мозку.  У корекційній логопедичній роботі з дітьми використовуємо такі мнемотехнічні прийоми з опорою на наочність: фонетичні асоціації; аналогія; трансформація; тлумачення; зв’язування; сюжет; логічні запитання; небилиця; цифрообрази; нумерація; піктограми; наочне моделювання; мнемодоріжки; мнемотаблиці; передача змісту відповідними рухами; через гру-драматизацію (інсценування). Мнемотехніка допомагає вирішувати такі основні навчальні та виховні завдання: сприяє поліпшенню ефективності засвоєння нової інформації; розвиває зв’язне мовлення; розвиває асоціативне мислення; розвиває зорову та слухову пам'ять, увагу, уяву; прискорює процес автоматизації та диференціації поставлених звуків. Детальніше

Консультація для вихователів на тему "Розвиток зв'язного мовлення дітей 6 7 р ж із ЗНМ ІІІ рівня"

Консультація для батьків "Аденоїди та мовленнєві порушення у дітей" 

Конспект підгрупового логопедичного заняття "Горобчик Чик" для дітей 5 року життя 

Конспект підгрупового логопедичного заняття «Лісовичок на гостинах у дітей» для дітей 6-го року життя

Конспект підгрупового логопедичного заняття «Закріплення правильної вимови  [ч] в скоромовці  Г. Бойко «Чапля чапа до водички…»» для дітей 6-го року життя

Конспект  логопедичного заняття «У пошуках Кая» для дітей 6 р.ж. 

Конспект сюжетно-рольового заняття з розвитку мовлення з пріоритетом формування процесів,  Горбатова Т.В., Лазаренко О.І., Шикун Т.В.  

Конспект індивідуального логопедичного заняття з використанням слухомовного комп’ютерного тренажеру «Світ звуків» (старша група), Шикун Т.В. 

Конспект індивідуального логопедичного заняття з використанням слухомовного комп’ютерного тренажеру «Світ звуків» (старша група) Тема: Диференціація звуків [с-з], [с-ц],[с-ш], Шикун Т.В. 

Виступ на Міській конферен­ції керівників методичних об’єднань «Інноваційні нави­чки вчителя 21 століття» Про систему роботи міського методичного об’єднання педагогів спеціалізованих груп, Шикун Т.В. 

Презентація "Про систему роботи міського методичного об’єднання педагогів спеціалізованих груп", Шикун Т.В. 

Конспект підсумкового заняття «Школа Мудрої Сови» для дітей старшого дошкільного віку

 

Розвиток зв'язного мовлення дітей шостого-сьомого року життя із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня. Консультація для вихователів.

Дослідженнями встановлено, що старші дошкільнята із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня значно відстають від однолітків, що розвиваються нормально у оволодінні навичками зв'язного монологічного мовлення. В цих дітей відмічаються труднощі планування розгорнутих висловлювань та їх мовного оформлення. Для їх висловлювань (переказ, різні види оповідань) характерні: порушення зв'язності і послідовності викладення, смислові пропуски, лексичні труднощі, низький рівень фразового мовлення, значна кількість помилок при побудові речень. Ці труднощі необхідно враховувати в процесі організації та проведення корекційних занять з навчанню дітей розповідання. Детальніше.

 

 

 

Григоращенко Світлана Валеріївна,
вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії

Журнал для педагогів, дошкільників та їх батьків "Яблучко", редактором якого є Світлана Валеріївна, користується незмінним попитом у зазначеної категорії читачів. У випусках журналу надано інформаційно-консультативні матеріали, які допоможуть батькам та педагогами спрямувати роботу з дітьми дошкільного віку на формування фонематичних процесів і функцій у дітей дошкільного віку традиційними та інноваційними методами та прийомами. Напрацьований матеріал можна використовувати в роботі вихователів, батьків, вчителів-логопедів. Детальніше

 
 

Горбатова Тетяна Василівна,
вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії 
зі званням "вчитель-методист"

Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку

У сучасному суспільстві джерелом знань може виступати не тільки вчитель, а й комп'ютер, телевізор, відео. Діти повинні вміти осмислювати отриману інформацію, трактувати її, застосовувати в конкретних умовах; водночас думати, розуміти суть речей, вміти висловити думку. Саме цьому сприяють інтерактивні технології. «Інтерактивний» (від англ. «inter» – взаємний і «act» – діяти) – здатний до взаємодії, діалогу. Інтерактивне навчання – специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Інтерактивне навчання дошкільників – це специфічна форма організації освітньої діяльності, метою якої є забезпечення комфортних умов для взаємодії, за яких кожна дитина відчуває свої успіхи і, виконуючи певну інтелектуальну роботу, досягає високої продуктивності. Інтерактивні методи навчання забезпечують таке  навчання, яке дає можливість дітям на занятті в парах, мікрогрупах або малих групах опрацьовувати навчальний матеріал, розмовляючи, дискутуючи та обговорюючи різні точки зору.  Детальніше

Лазаренко Олена Іванівна,
вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії

Логоритміка, як складова корекційної роботи вчителя-логопеда

Логоритміка – форма активної терапії, метою якої є подолання мовних порушень шляхом розвитку рухової сфери дитини в поєднанні зі словом і музикою. Будь-які ритмічні рухи активізують діяльність мозку людини. Тому з самого раннього дитинства рекомендується займатися розвитком почуття ритму в доступній для дошкільнят формі - ритмічних вправах та іграх. На заняттях дотримуються основні педагогічні принципи - послідовність, поступове ускладнення і повторюваність матеріалу, відпрацьовується ритмічна структура слова, і чітка вимова доступних за віком звуків, збагачується словник дітей. Мета логоритмічних занять – підвищення ефективності роботи з корекції звуковимови з використанням закону безумовної активності дітей в пізнавальної діяльності.  Детальніше

 

Новожилова Тетяна Олександрівна,
вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії

Роль батьків у мовленнєвому розвитку дитини

Фізичний, психічний, інтелектуальний, мовний розвиток починається в ранньому дитинстві. Усі навички, в тому числі правильного мовлення, формуються в сім’ї. Мовлення дитини формується на прикладі мовлення рідних та близьких їй людей: матері, батька, дідуся, бабусі, старших сестер та братів. Існує думка про те, що мовлення дитини розвивається самостійно, без спеціального втручання та допомоги дорослих, начебто дитина сама, поступово оволодіває правильною вимовою. Насправді ж невтручання в процес формування дитячого мовлення майже завжди стає причиною відставання в розвитку. Мовленнєві недоліки, що з’явилися в дитинстві, з великими труднощами переборюються в наступні роки. Саме тому важливо, щоб у родині були створені умови для формування мовлення дитини, починаючи з раннього віку. Дуже важливо, щоб маля з раннього віку чуло правильне, чітке мовлення, на прикладі якого формуватиметься його особисте. Детальніше.

Рабчевська Ганна Миколаївна,
вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії

Використання комп'ютерних технологій при корекції мовних порушень у дітей дошкільного віку в умовах дошкільного навчального закладу. 

Сьогодні перед учителем-логопедом в умовах дошкільного навчального закладу, коли в мінімальні терміни корекційної роботи ми вирішуємо максимальну кількість завдань при одночасному ускладненні рівнів мовленнєвих порушень, необхідно знайти нетрадиційні форми роботи з використання комп'ютерних технологій, спрямовані на корекцію мовних і особистісних порушень, з опорою на компенсаторні можливості дитини. Використання комп'ютерних технологій в корекційному процесі: дає принципово нові можливості вдосконалення освітнього процесу;  активізує компенсаторні механізми на основі збережених видів сприйняття, розвитку у дітей: уваги, мислення, зорово-моторної координації, пізнавальної активності, впевненості та здатності вирішувати самостійно поставлене завдання на основі саморегуляції, що забезпечує психологічну готовність до навчання в школі. Використання ІКТ на логопедичних заняттях дозволяєактивізувати пізнавальну діяльність дітей; індивідуально підходити до кожної дитини, використовуючи різнорівневі завдання; підвищувати інтерес до навчання (мотивація);  здійснювати диференційований підхід; ефективно коригувати мовні порушення. А, головне, використання ІКТ дозволяє: підвищити навчальну мотивацію вихованців та ефективність засвоєння ними знань, умінь і навичок; прискорити процес підготовки дошкільнят до навчання грамоті, попередити появи у них вторинних розладів писемного мовлення; знизити ризик соціальної дезадаптації дошкільнят. Детальніше

Пошук

Форма входу

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області

ДНЗ №1 "Калинка"
ДНЗ №4 "Марите"
ДНЗ №5 "Джерельце"
ДНЗ №6 "Крунк"
ДНЗ №8 "Теремок"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz