Своє знайомство з навколишнім світом діти починають відразу після народження, але лише в дошкільному віці вони підходять до цього процесу осмислено. Жоден дошкільний навчальний заклад неможливо уявити без живого куточка.
Куточок природи – це не просто цікава деталь інтер’єру навчального закладу, куточки, в яких знаходяться різні рослини і тварини, вчать малюків цінувати красу природи.
Основний елемент будь-якого куточка природи – це рослини. Вибираючи рослини для холу ми звертали особливу увагу на їх різноманітність. На нашу думку, чим більше представлено буде різних рослин в такому куточку, тим цікавіше буде перебування малюків поряд з ними. Діти повинні розуміти, що існує величезна кількість рослин, і що за кожною з них потрібен свій власний особливий догляд.
В дошкільному навчальному закладі «Центр розвитку дитини» знайомство з природою розпочинається вже з холу. Дітлахів та їх батьків зустрічає вусатий сом, який живе у справжнісінькому казковому замку, що зручно розташувався у акваріумі. Сом радо вітає відвідувачів, а звуть його «Вусатий забіяка».
Кожного ранку, коли розпочинається ранкова руханка-зарядка з дітьми, Вусатий забіяка теж танцює, робить вправи хвостом, заряджається енергією на весь день. Вона йому в нагоді стане, бо треба ж буде провести спостереження для дітей старшої групи, за собою, за сомом, треба відволікти від сліз малечу із І молодшої групи, а ще привітно помахати хвостом всім дітлахам, які поспішають у різних справах, хто на заняття в музичну залу, хто в спортивну, а хто і в басейн. Отож роботи вистачає.
Акваріум у Вусатого забіяки чистий, красивий та охайний, а слідкує за ним помічник вихователя старшої групи №4 «Сонечко» Прищепа Валентина Юріївна і вихованців до такої роботи привчає. Діти вже вміють камінці правильно мити, воду доливати в акваріум, годувати сома.
Велику частину дошкільного життя діти проводять у дошкільному закладі, тому ми прикрасили хол вічнозеленими рослинами, які мають не тільки естетичну і виховну, а й освітню мету. Кімнатні рослини створюють не тільки більш затишну атмосферу в закладі, але й цілюще впливають на самопочуття вихованців, що дуже важливо для поліпшення їх фізичного та психологічного стану. Ми створюємо для дітей атмосферу любові, доброти, спокою, самореалізації, самовиявлення, творчості, комфортності.
|