6 лютого 2013 року у дошкільному навчальному закладі
(ясла-садок) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» втретє відбулося
засідання щорічного постійно діючого виїзного семінару «Профілактика мовленнєвих порушень у
дітей дошкільного віку». Розпочався семінар відкритими переглядами занять
вчителів-логопедів: заняття з дітьми
ІІ молодшої групи №6 «Метелики» на тему «Формування лексико-граматичних
категорій» підготувала та провела вчитель-логопед І кваліфікаційної категорії
Рабчевська Г.М., а малята з ІІ молодшої групи №3 «Капітошка» запросили гостей
на «Зимову прогулянку» під час якої показали як відбувається закріплення
правильної вимови звуку [м] в словах, словосполученнях, під керівництвом
вчителя-логопеда ІІ кваліфікаційної категорії Прядко О.О У
«Чарівну мандрівку морем» разом з гостями потрапили діти середньої логопедичної
групи №8 «Смайлики» з капітаном вчителем-логопедом І кваліфікаційної категорії Новожиловою Т.О., мандрівка
розкрила тему «Формування граматичної будови, зв’язного мовлення дітей». Разом з вчителем-логопедом Лазаренко О.І діти
старшої групи №2 «Ромашка» показали слухачам семінару роботу з реченням. На цьому подорожі не закінчилися, вчитель-логопед І
кваліфікаційної категорії Шикун Т.В. та діти старшої логопедичної групи №5
«Бджілка» під час пошуку Кая, героя казки про Снігову королеву, висвітлили тему
«Формування елементарних навичок звукового аналізу та синтезу», заняття
супроводжувалося мультимедійною презентацією.
Роботу другої частини семінару «Казкотерапія в
розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку» забезпечили практичний
психолог Стреж Л.В. та вчитель-логопед Шикун Т.В. Під час практикуму вихователі
не лише самі складали казочку по колу, а й познайомилися з таким прийомом
казкотерапії як «Казочка на колінах» та навіть долучилися до її складання. А
виготовлення з вовни іграшкових зайчика та равлика мабуть припало до душі всім. За відгуками учасників семінару така форма роботи є
змістовною, продуктивною, ефективною та доцільною.