В. О. Сухомлинський з 1948 року й до кінця життя - директор середньої школи в с. Павлиш на Кіровоградщині, де 22 роки проводив тривалий педагогічний експеримент, у результаті якого створив оригінальну систему виховання дітей.
В. О. Сухомлинський увійшов в історію української педагогіки як педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина як унікальна особистість. В. О. Сухомлинський вбачав мету виховання у розвитку творчих сил і здібностей особистості в умовах колективу й на основі етико-естетичних цінностей, інтересів і потреб, спрямованих на творчу працю і саморозвиток. З позицій гуманізму, загальнолюдських цінностей, витоки яких лежать в українській духовності, її моральних імперативах та культурах, педагог розглянув виховання особистості як пізнання, духовність, працю.
В. О. Сухомлинський включив українську народну педагогіку в систему різнобічних педагогічних впливів, важав її основою формування особистості. Великого значення надавав прищепленню любові до рідного слова. На цій основі створив власні оригінальні форми й методи організації навчання та виховання дітей у школі та в позакласній і позаурочній роботі.
Серце, віддане дітям. Category Archives: Віртуальний Інтернет клуб
Віхи життя педагога блог Гондзя Лесі Вікторівни
- Головна сторінка
- Казки та оповідання В.О.Сухомлинського
- Презентації до казок
- Уроки мислення серед природи
- Педагогічний вернісаж
Василь Олександрович Сухомлинський: 10 негідних речей, що принижують людину
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського НАПН України
Василь Сухомлинський – видатний педагог-гуманіст
Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського
Василь Сухомлинський - дитячий письменник
Сухомлинський дітям Акація і бджола
Сухомлинський велетень педагогічної думки