Акцент: вивчаємо педагогічну діяльність педагогів, які атестуються. Музичний керівник, Потапенко Ірина Миколаївна, на своїх заняттях впроваджує різноманітні інноваційні та традиційні технології (Презентація). Активні методи активізують пізнавальну діяльність, сприяють спонуканню дошкільнят до активної розумової, практичної і творчої діяльності в процесі оволодіння матеріалом, розвитку їх музичних здібностей, мовлення. Цікавими та фахововажливими є використання елементів розвиваючих технологій: технологія В.В. Ємельянова «Фонопедичний метод розвитку голосу», концепція Карла Орфа «Шульверк. Музика для дітей», технології Т. Тютюнникової «Елементарне музикування з дошкільниками. Особистісно-орієнтовані технології, як-то комунікативні танці та ігри, технології музично-ритмічного виховання (програма з ритмічної пластики «Ритмічна мозаїка» А. Буреніної, націлені на гармонійний розвиток особистості, єдності духовного та фізичного розвитку. Надважливим для здійснення корекційного впливу є використання корекційних технологій, а саме логоритміки, мнемотехніки, музичної терапії, кольоротерапії. У сучасному світі провести заняття чи розвагу без використання інформаційно-комп’ютерних технологій неможливо.
|