Специфіка оволодіння дошкільником іноземною мовою тісно пов’язана з безпосередністю його сприймання, відкритістю до спілкування, певною спонтанністю в опановуванні нового знання. У дітей дошкільного віку сприйняття чужої мови відбувається на слух, за допомогою картинок та асоціацій. Тому найефективнішими методиками навчання для маленьких є ті, що проходять в ігровій формі. Навчання англійській мові в дитячому садочку перетворюється в гру, казку, захоплюючу подорож,а іноді навіть в театральну виставу. Педагог, Под'ячев Олександр, підігрує і спілкується з дітьми на іноземній мові, а діти природним чином засвоюють лексичні одиниці і нескладні мовні конструкції. Навчання англійської мови спрямоване на те, щоб зробити суттєвий внесок у формування всебічно розвиненої гармонійної особистості.
|