Акцент: вивчаємо педагогічну діяльність педагогів, які атестуються. Мовленням дитина оволодіває в процесі спілкування під час різних видів діяльності, адже всі вони тісно пов'язані з мовленням і супроводжуються ним. Щоб створити оптимальні умови для активізації мовлення дітей вихователь, Слюсар Тетяна Степанівна, постійно перебуває у пошуку ефективних форм роботи. Оскільки дитина-дошкільник мислить переважно образами, то використання наочності, вважає педагог, сприяє активізації мовлення і робить його ефективним, тому в своїй роботі Тетяна Степанівна часто використовує метод ейдетики, метод наочного моделювання. Широко впроваджує методи роботи з коректурними таблицями (Презентація), використовуючи завдання, ігри та вправи, які сприяють розвитку мислення і мовлення дітей, удосконаленню сприймання, уваги, пам’яті.
|