Навчання письма – важливий крок у розвитку дитини. Його не можна розглядати ізольовано, а лише у взаємозв’язку з розвитком усного мовлення. І це невипадково, адже письмо, як і слухання й говоріння, є одним із видів мовленнєвої діяльності. Підготовка руки дитини до письма передбачає: розвиток п'ясті руки і дрібних м'язів пальців; уміння координувати рухи руки, пальців, очей, передпліччя; розвиток окоміру (вміти визначити центр, середину, підпорядкувати рухи руки, зір контролю свідомості), уміння наслідувати зразок; формування просторових уявлень (зліва, справа, внизу, над і під лінією, між лініями); розвиток точності і ритму рухів; уміння проводити безвідривні рухи олівцем на папері, в зошиті. Формування усного і писемного мовлення відбувається на матеріалі спеціально підібраних вправ, які реалізуються на індивідуальних і фронтальних заняттях вчителя-логопеда Григоращенко Світлани.
Котилася торба
З високого горба…
«Їстівне» скоріш злови –
У торбинку поклади.
Будь завжди уважним ти –
Неїстівний предмет не бери..
Подивись на прапорець:
Він вгорі – крокуй вперед,
Якщо праворуч прапорець,
В той бік крок – ти молодець!
Ми всі фарби поділили,
За малюнком слово утворили.
Буква до букви – складається слово.
Слово до слова – складається мова. |