. Про педагогічний фрістайл «Екологічна освіта дошкільників засобами гри» - 3 Листопада 2017 - "Центр розвитку дитини" м. Славутич
"Центр розвитку дитини" м.Славутича
П`ятниця, 19.04.2024, 02:02
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Тримаємо зв'язок
Електронна скринька:
crd2003@ukr.net
Контактні телефони:
(04579)2-83-44 – директор
(04579)2-82-85– вихователь-методист
(04579)2-83-36 – медичний кабінет
Адреса сайту: slavcrd.at.ua

Web-методкабінет


Головна » 2017 » Листопад » 3 » Про педагогічний фрістайл «Екологічна освіта дошкільників засобами гри»
10:33
Про педагогічний фрістайл «Екологічна освіта дошкільників засобами гри»

На виконання річного плану роботи на 2017/2018 навчальний рік упродовж першого тижня листопада у дошкільному закладі проведено  педагогічний фрістайл на тему «Екологічна освіта дошкільників засобами гри». Як відомо, природа – могутнє джерело пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу, а людина – частина природи, потяг до всього живого закладений у ній від самого народження, та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.  Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям.

 

 


Дошкільний вік характеризується підвищеною допитливістю в різних сферах, але особливий інтерес діти проявляють до природи. Тому екологічне виховання в дитячому садку займає важливе місце в розвитку пізнання навколишнього світу, виробленні гуманного ставлення до всього живого і формуванні усвідомленого поведінки у природному середовищі.Людина і природа невіддільні одне від одного, тісно пов’язані між собою. Природа і природне багатство це фундамент на якому живе і розвивається людське суспільство, першоджерело задоволення його духовних і матеріальних потреб. Тому її потрібно берегти і примножувати.

 


Щоб допомогти дитині розібратися у таких складних питаннях необхідно проводити заняття з екології, вивчати природу. Але вряд чи знайдеться дитина, яка захотіла б отримувати “сухі” знання, просто теорію. Слухати казки, легенди, відгадувати загадки, експериментувати набагато цікавіше. Ще цікавіше для дітей любого віку грати в ігри. Гра може бути використана для вивчення нового матеріалу, для закріплення вивченого, для відпочинку, для того, щоб розпочати заняття тощо.
Ігрова діяльність є особливою сферою людської діяльності, мета якої отримання задоволення внаслідок вияву власних фізичних і духовних сил. Поєднуючись з працею, пізнанням, мистецтвом, спортом вона забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного розвитку особистості.

  

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 786 | Додав: Тatyana | Теги: Формування еколого-валеологічного с | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 3
3 marinarekovets  
0

2 Ludmila  
0

1 штв  
0
happy  write  love

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Форма входу

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі сайту
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
ЗДО № 1 "Калинка"
ЗДО № 4 "Марите"
ЗДО № 5 "Джерельце"
ЗДО № 6 "Крунк"
ЗДО № 8 "Теремок"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт ДНЗ "Центр розвитку дитини" © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz