Шановні друзі, однодумці, колеги, мами, тата, дідусі, бабусі, тьоті і дяді вихованців, і просто хороші знайомі, щирілюди, яким не байдуже ким виростуть наші діти, як і де вони будуть гратися і зростати. Ця підтримка — свідчення Вашого небайдужого ставлення до проблем освіти в Україні і розуміння непересічної важливості дошкільного виховання. Дозвольте висловити свою щиру вдячність за Ваші голоси віддані
... Читати далі »
Що подарувати дитині на Новий рік? Це питання все частіше задають собі батьки з наближенням довгоочікуваного свята. Якщо ваша дитина вже в тому віці, коли знають, що Діда Мороза не існує, це аж ніяк не означає, що вона чекає на подарунки на Новий рік з меншим трепетом. Якраз навпаки - чадо в курсі, що в ролі Діда Мороза виступають тато з мамою, і робить все можливе, щоб донести до них, наскільки життєво важливий для нього бажаний подарунок.
28 листопада у дошкільному навчальному закладі "Центр розвтку дитини" в рамках роботи міського методичного об'єднання "Фантазії образотворчості" (керівник Яцимон О.А.) відбувся відкритий перегляд заняття з художньо-естетичного розвитку "Піцу готували - ляльок пригощали" у ІІ молодшій логопедичній групі №4 "Сонечко". Заняття провела вихователь вищої кваліфікаційної категорії Шупило Марина Григорівна, музичний супровід заняття забезпечила музичний керівник Потапенко Ірина Миколаївна. <
... Читати далі »
У рамках Року Японії в Україні та з нагоди 25-річниці встановлення дипломатичних відносин між Японією та Україною у місті Славутичі проведено низку заходів, які продемонстрували спільність поглядів наших країн на подолання екологічних катастроф. 16 листопада біля монументального ансамблю «Білий Ангел Славутича» відбулася урочиста церемонія відкриття алеї сакур. З цієї нагоди до нашого міста завітав Заступник голови місії, Міністр-радник Посольства Японії в Україні Мічіо Харада. А ще високі гості завітали до дошкільного навчального закладу "Центр розвитку дитини".
10 листопада 2017 року відбувся ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення», співорганізаторами якого стали Київський університет імені Бориса Грінченка та Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
У Конгресі взяло участь понад 600 освітян із різних регіонів України, а також представники Польщі, Словаччини, Італії та Канади. Серед учасників були і педагоги нашого
... Читати далі »
Реалізація в роботі дошкільного закладу ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми (а через дітей і їхніми батьками) та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні з любов’ю створює таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь. Складовими елементами опрацювання ідей освіти для сталого розвитку дітьми у нашому дошкільному закладі є самопізнання, самонавчання дітей через діяльність, спрямування їх на прийняття самостійних
... Читати далі »
Набуття природничо-екологічної компетентності дошкільників відбувається в різних видах діяльності та потребує практичного засвоєння дітьми системи доступних природничих знань, для вирішення даної проблеми у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» створене сучасне еколого-розвивальне середовище. У холах закладу, групових кімнатах, методичному кабінеті, ресурсній кімнаті постійно підтримується належний стан, різноманітність осередків дитячої діяльності спрямованих на формування еколого-валеологічного світогляду у вихованців. У... Читати далі »